onsdag 13 juni 2012

Nagellack

halloj, skoldagen var väl sådär. just nu sitter jag i alla fall och målar naglarna. hade inget att göra, så varför inte måla naglarna då. ska väl även börja fixa middagen så snabbt naglarna torkat. sen ikväll blir det att prova fixa håret inför imorgon kväll och fredag. så jag inte står i sista minut och inte vet hur håret ska vara. blir även tidig kväll. eftersom jag varit uppe många kvällar och funderar på en spring runda innan skolan. :)

så jag får se när jag hinner skriva imorgon eftersom det är en del saker jag måste hinna med som exempel:
  • springa på morgonen
  • skola
  • cykla med moa till lillänge
  • tillbaka till skolan ev
  • fixa sig inför middag
  • 9:ornas middag
  • ev tvätta håret
och sen sova eftersom det är skolavslutningen och man ska upp tidigt. tänk att det är bara imorgon kvar och sen på fredag vid 9 börjar avslutningen. tiden har gått himla fort. och nagellacket har dessutom hunnit torka så måste fixa maten nu. // Afzca

1 kommentar:

  1. Kan du inte lägga upp en bild på hur du kommer att se ut på avsutningen skulle vara jätte bra kram

    SvaraRadera