fredag 15 juni 2012

SKOLAVSLUTNING 2012

hej hej, kom hem för en stund sen. har varit på eastern palace och ätit med familjen. har även haft
skolavslutningen idag. tänk vad tiden gått fort och på avslutningen gick tiden ännu fortare. nästan lika snabbt som man kom fick man gå. känns konstigt att skolan man gått på i 4 år ska man lämna för att nu börja gymnasium. men de blir grett de.

fick däremot en stor chock idag. idag när rektorn delade ut stipendium ropade hon upp mitt namn. så känns otroligt att jag var en av 4 som fick stipendium. jag fick det tack vare att jag varit med i skyddsombud. motiveringen för att jag fick stipendiumet var bland annat att jag engagerade mig i gruppen ( skyddsombud) och varit en förbild för det andra.

sen bara någon stund efter ropade de upp mitt namn igen, för i tisdags hade vi en tokdag på skolan. och tydligen vann gruppen som jag var med i. känns ändå ganska bra eftersom på slutet gjorde vi hur mycket som helst eftersom vi låg långt efter de andra grupperna.

tog däremot inte så mycket bilder idag, men kommer få bilder av 2 stycken på måndag från både middagen och idag. så får se när jag lägger upp bilderna från middag, idag och på mina klänningar. för i helgen kommer jag troligen inte orka och hinna. eftersom släkten kommer hit på kallas. eftersom jag faktiskt fyllde år i tisdags samma dag som tokdagen. men till veckan förhoppningsvis...men lovar inte. nu måste jag tyvärr gå...

Men vill först önska alla en trevlig sommar & hoppas det blir en minnesvärd sommar med mycket skoj
 // Afzca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar