torsdag 30 augusti 2012

my class

haft en rolig dag idag, mycket skratt och idag hade vi vår första kör lektion. så det var kul. :)
tänkte skriva om klassen osv nu eftersom en frågat om det.

Min klass:

I min klass är vi 28 personer. Vi är väldigt blandade men ändå så vi alla passar ihop. Bara under denna vecka har det varit mycket skratt och ingen som varit själv. Jag har några favoriter som jag varit med och vill vara med. Men alla är verkligen härliga på sitt sätt. Klassen är riktigt lugn för att vara 28. Jag vet inte så mycket om klassen eftersom det bara är första veckan. Men det är som sagt en riktigt härlig klass. :)

Hoppas svaret räcker för tillfället, får väl berätta mer eftersom... :)

Har även fixa en massa skolmatrial, så här kommer en bild på vad som man kan hitta i min väska eller skåpet.  :)  // afzca :)

som alltså är: vattenflaska, näsdukar, handkräm, frukt, skrivböcker (rutor&linjerat), papper, tuggummi, tejp, läkerol, bokmärken, läppsyl, pengar, hårspännen, sudd, pennor, pennvässsare och lite annat som inte är med på bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar