måndag 20 augusti 2012

smink!

Här är en del av de smink jag har. kommer fler bilder här nedan på vissa saker. Tror jag ska börja använda en del, känns onödigt att det bara ligger i skåpet det mesta av det... :/ om ni vill kan jag visa hur jag brukar se ut i mitt standard smink. som då består av mascara och eyeliner, ibland kan det även vara ögon skugga.
skulle det vara något? eller vill ni se något annat? vad vill ni ha för bilder? behöver inte ha med smink att göra.

Kan exempel vara kläder, utomhus bilder, udda saker, vissa saker man kan hitta på mitt rum, redigerade bilder? du kanske kommer på något du absolut vill se? kommentera :) för annars så lägger jag ut sånt jag själv tror kan vara kul, intressant eller oväntat.
// Afzca



Ögonskuggor, läppglans, läpp balsam, mascara, eyeliner och lite annat.

Mina mascarer, använder de tre som är närmast. 2 ISADORA och en ORIFLAME.

Mina tre Eyeliner, men använder bara den i mitten från ORIFLAME. För den är väldigt lättsam, penseln är liten och mjuk.

massor av läppglans, använder inte någon av dem.

Läpp Balsam, använder det ibland. men glömmer ofta bort att använda det.

de tre nedre är mina favorit ögonskuggor, men även de anväder jag väldigt sällan. ska bli lite ändring på det.

här är 2 av mina favorit ögonskuggor.

här är en av mina ögonskuggor, men brukar bara använda en färg. Den bruna längst åt vänster.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar